nr 5

I fredags var jag hos Sarah och Chris och försökte mig på att göra pepparkakshus, inte så lyckat för människan ägde inte bakplåtspapper. Men men, bilder blev rätt kul. Dessutom gav Chris mig ett självporträtt på kameran.

   


     

Igår däremot blev jag varmt välkomnad till Emily och hennes kära sambo som bjöd på tacos (mums som fan!) och spelade TP med mig trots mina allmänt dåliga kunskaper om världen. Em vann och ägde spelet totalt. Sen såg vi Love Actually och älskade killen på reklambyrån som är så vansinnigt sexig att man bara vill äta upp honom. Världens mysigaste julfilm och det var ren kärlek. Sen ville Em sova så då såg vi miracle at three point forth street och det var mys också. För hon tjejen i filmen är vansinnigt gullig och typ spelar i Matilda. Blev utslängd (på väldigt fint och snällt sätt) kl 3 och körde hem med såndär måbra känsla i magen.

Idag har det inte hänt så mycket, mest sovit. Borde ha pluggat massor men det blev inte av. Så vansinnigt omotiverad. Nu är det allmänt skypande och det var länge sen så det är också mys. Det är ju faktiskt rätt socialt att ha vänner hos sig medan man internetar och tittar på tv.

Kommentarer
Postat av: norrlänningen

I was here 23.54

2008-12-07 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0