Spanien?

Ska vi åka till Spanien? När ska vi åka till Spanien? Hur ska vi åka till Spanien? Hur länge ska vi stanna i Spanien? Hur mycket pengar ska vi göra av med i Spanien...?

Jag vill veta nu! Och jag vill åka imorgon egentligen, men då missar jag pepparkaksbak och mys med Sarah och filmmys i helgen och sen allt annat spännande som händer nu innan jul i lilla Svedala.

Fast idag måste jag plugga och har dessutom föreläsning. Måste skriva ut min hemtenta också. Shiet vad vuxen jag känner mig helt plötsligt.

Ikväll blir det amerikansk fudge, nr 2.

Kommentarer
Postat av: Poeten

Poeten was here 12.49

2008-12-04 @ 12:49:18
Postat av: Emily

Vaddå Spanien?!

2008-12-04 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0