slightly in love with British Airways

Jag älskar att resa! Lets just make that clear. Och jag är småkär i killen som trots min sena ankomst till Heathrow idag lyckades få med min väska på planet och ännu lite mer kär i honom för att han satte mig i första klass så jag fick mat på tallrik med riktiga bestick, ostbricka och typ allt vin i världen jag hade velat ha. Inte för att jag drack vin. Jag drack cola. Tillräckligt med alkohol den här helgen redan.

Men men, längre uppdatering om alla underbara människor och staden och resan och allt typ imorgon eller ikväll om jag orkar. Ska till Bara och hålla träningen, hej kids shut up eller så slår jag er hårt för jag har rest heeeeela dagen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Poeten

Poeten was here 23.06

2008-12-02 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0