host.. (men bakfyllan är borta)

Lördag var världens succé! Sjukt roligt har jag inte haft på länge =)

Igår förbarmade sig Jens över mig och tog med mig ut i skogen och spelade boll. Fast först hade vi picnic i bilen och han lyckades spilla pommes överallt. Mest under sitt säte, och det var underhållande bara det. Hundarna vart galna och Ronja slog en volt i en vattenpöl i ett ivrigt försök att fånga bollen. Jag skrattade massor (tills jag insåg att det gjorde ont i huvet och slutade)

Sen såg vi Lejonkungen och låg på soffan mest hela dagen. Em kom hem och så gjorde vi mat och sen låg vi på soffan en stund till. Det var världens bästa söndag med världens bästa guldklimpar!

Idag ska jag ringa han med lägenheten och se om Rebecca har fått nåt napp också. Sen får det bli sista-minuten julplanering innan jag ska hålla Jensen sällskap hos massören. (sällskapssjuk much?) ; P

Tyvärr orkar jag inte gå upp för 22 trappsteg och hämta kameran så det blir inga bilder nu.. men om jag har tid fixar jag kanske det ikväll. Måste ändå visa smulan våra underverk. Kanske kan lyckas klämma in en prommis med eliten innan avfärd norrut imorgon också. Hade vart mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0