bloggabstinens (i'm not broke, i'm just a broken-hearted man)

Det känns som en hel evighet sen jag skrev något här, och ändå är det mindre än en vecka. Men under tiden har jag hunnit bli kär, kär och kär. (känns lite som dom hade samma tema.. jaja, fina är dom iallafall)

Under tiden har det iallafall gått upp ett ljus för mig, och dessutom har halva Skåne raserats i ett gigantiskt möte mellan några sånadärna kontinental-plattor (det heter så väl?, I am smarter than a fifth grader). Har släppt skolan och är lite kär i svenska staten för att dom fortfarande vill ge mig pengar ändå. Csn är ändå lite bra. Posten är däremot inte bra och fega jävlar som inte ens kan ringa och säga att jag inte är värd ett jobb. Dom skickade ett mejl, ett sånt därnt standard-mejl ni vet "vi måste tyvärr meddela att tjänsten är tillsatt blablablabla", fan alltså. Kan folk inte ha lite vett i skallen och åtminstone ringa? Det hade känts miljoner gånger bättre om dom hade ringt. I can handle defeat, bara folk är vuxna och tar hand om det på rätt sätt. Men nej.

Jag har lyckats handla julklappar, och har faktiskt tänkt ut en himla massa blogginlägg som bara inte har hamnat i skrift mest för att jag har gjort annat.

Blev klubbinstruktör i helgen och det var lite mysigt. Känns uppskattad, lite iallafall. Fast skiträdd inför min gradering till våren nu eftersom ännu en medlem bröt revben och hade dessutom av ett muskelband under grapplingen.. Gah! Glenn, jag förbjuder din bror under min sparringtest. Förbjuder.

Idag vaknade jag med dundrande huvudvärk och tyckte livet kunde vara värre (självklart, eftersom jag inte har några commitments och lätt kunde krypa ner i sängen och soooooova längre) sov en stund på eftermiddagen också och har endast ätit en avokado och 3 lussebullar sen igårkväll när jag delade en omelett med pappa. Inte speciellt sugen på något och mår allmänt kass, vilket suger eftersom jag ska på 30årsfest i helgen och hade film med mina boys inplanerad imorgon. Det kommer känns sjukt konstigt att dom är samlade alla igen, har inte hänt sen i somras. Oh well. Blir sängen tidigt idag igen, vilket aldrig känns lika roligt om inte nån annan och sover där. Och sen får vi se hur jag mår imorgon.

- inser nu hur lost jag hade varit utan internet i två veckor, och står fast vid mitt beslut.

Kommentarer
Postat av: norrlänningen

I was here 17.09

2008-12-19 @ 17:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0