Vet ni..

Min mamma väckte mig kl 6 imorse!! Jag blev galen, börjar ju inte jobba förrän 11 och tycker ändå det är lite överdrivet att ha 5 timmar på sig att äta frukost, duscha och dammsuga ovanvåningen.. inte nödvändigtvis i den ordningen..

Så nu är jag färdig med allt, och vet inte vad jag ska göra fram till jag måste köra till jobbet.
Skönt att bara jobba 6 timmar iallafall och sen ska jag hämta Tigger, som heter Alex egentligen och ska vara här hela helgen. Har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra, men det släpper nog så fort hon kommer hit. Kommer bli kallad Moose hela helgen och jag kommer tycka det är ganska underhållande. =)

Skönt med pappas bil iallafall så jag kan köra till jobb och sen köra direkt in till stan. Om det är någon som ska ut imorgon och tycker vi borde hänga med så är det bara att höra av sig. För vi är ju ändå rätt snygga tillsammans ;P

Nu orkar jag inte det här mer, dom har nån diskussion om blått på radio och jag vill bara åka till jobbet och träffa darlings och kanske leta rätt på nån skojijg utrustning att använda för att göra dagen mer underhållande. Måste köpa nya skor också, för mamma hittade mina gamla i bakluckan på Clion och dom var jättemögliga! Sjukt äckligt, hade aldrig stoppat fötterna i dom igen!

Ja, nu går jag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0