Helgen. *N@!$*

Okej, detta får bli lite kort så får jag helt enkelt uppdatera senare. Börjar trots allt jobba om 25 minuter. Skönt med bil =)

Jo, jag har faktiskt haft besök i helgen. Och det var jättemysigt!! Det var faktiskt till och med galet underbart och jag tyckte om det massor! Vi har inte setts sen vi skildes på camp förra augusti, och hade därför typ 200 000 saker att prata om och hon pluggar i Borås just nu och jag tycker det är helt underbart att hon bara har blivit helsvensk på 8 månader i vårat kalla land. Svenskan sitter väl lite på sne men det är ju SVÅRT så jag förstår henne. Dessutom hjälper det inte att bo i mini-europa, för tydligen är borås fyllt med utbytesstudenter =) Haha, anyway så vi har tittat på bilder, ätit, sovit, varit vid datorn (lite), ätit, promenerat voffsen, sovit, ätit, vart ute på Hipp (när det var 25 och jag lovar att jag var yngst av alla där!! 34-åringar borde liksom inte festa), ätit igen, gått barfota genom stan (för skorna tog död på mig till slut), druckit vatten, ätit skumma bullar, sovit, sett film, varit på sveriges sydligaste udde, och tagit mängder med bilder!! Har varit en underbar helg så nu gäller det bara att samla trupperna och ta sig upp till borås innan hon åker tillbaka till England i slutet av maj, tänkte ta en tripp till Göteborg samtidigt eftersom min älskade smula bor där och jag fortfarande inte varit och hälsat på. Dessutom verkar det vara fullt ös i Borås med killar på Friskis, holländare och skumma fylle-sms utan svar. Jag längtar verkligen efter ett sånt liv nu, och jag vill vill vill komma in till hösten.

Har iallafall fixat sommarjobb vilket är bra, och nu blir det antingen nästan McD hela sommaren och några veckor snygga kläder och fina människor och fint kontor, eller mest fina kläder och människor och litegrann fina människor men slitjobb. Vi får helt enkelt se, jag hoppas på det senare, för trots att jag älskar mina underbara McD-människor så är jobbet inte det roligaste i världen och det vet ni också, så jag bara måste hitta nåt annat jag är bra på också. Annars blir det fel.

Jag har iallafall haft en underbar helg och just nu är allt bara bra! Jag hoppas resten av veckan fortsätter såhär, för det är bara så skönt att ha den här känslan. Resten får liksom lösa sig, det ligger i bakrunden nu.

För just nu är jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0