Borde jag hålla på med sånt här?

I förrgår brände jag mig på en brödbricka på jobbet, igår slog jag sönder armbågen i kylskåpsdörren..
Igår på träningen armbågade Rasmus mig oavsikligt i ansiktet (fortfarande helt svullen) och sen rullade Jonte över min näsa. Borde detta säga mig något? Borde jag verkligen hålla på med såna här kontaktsporter?

Visserligen hade jag jätteroligt på jobb igår, Ola hoppade på mig och trampade samtidigt nästan av mitt skosnöre så vi nästan ramlade båda två, Kamran ville väääldigt gärna att Sarah skulle ha något att dricka medan hon väntade på mig, och Rebecca var där och var underbar som vanligt, likaså henne lillasyster.

På träningen har jag det helt underbart med mina pojkar även om jag saknar sällskapet av min smula mycket under stunder då jag blir helt mörbultad.

MEN men, idag är ju sista dagen för inskickning (eller nåt) till universitet i Sverige. Och gissa vad jag har gjort??! Jag sökte!! Jag sökte, för jag hittade en utbildning som lät ganska skoj, på tre år som jag lätt vill och ska fullfölja in case jag inte kommer in nån annanstans. Det låter faktiskt riktigt bra. Jag struntar i om det ekar =) Och och det bästa med det??! Det bara måste vara att den ligger i Göteborg :D:D:D Och vem bor i Göteborg?? Vem funderar på att flytta till Göteborg? Hur långt är det till Göteborg, inte alls långt och då kan jag ändå vara hemma lite då och då och det kan bli helt underbart och dessutom är min smula där, och Amanda och hennes Jesper i närheten och kanske till och med Rasmus skulle flytta upp. Helt galet, det blir som mitt samhälle igen fast på annan ort med massa andra underbara knäppgökar :P Jag älskar det! Hoppas bara allt går vägen nu...

Nu ska jag till IKEA med mamma, funderar på att ta med en ispåse till kinden. Pous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0