<3

Vaknade imorse och tyckte världen kändes sådär lagom underbar. Efter ett tag vid datorn gick jag en långpromenad. Bara jag och musiken och solen och min kamera =) Det var så skönt och jag tyckte massor massor om det. Det är lite så det kliar i benen så jag kanske går en vända till snart. Det är sådär lagom med vår och underbart med sol och jag känner mig bara så bra idag!

Det kanske finns en anledning, men jag tror mest på att livet börjar vända sig åt rätt håll nu igen. Och då känns det bra. Och när man har koll på livet så kanske man till och med kan kontrollera det lite, ibland. Och när jag kom hem från promenaden åt jag ett päron och tortilla chips till frukost, som Emily sa "det blir frukost eftersom du drack apelsinjuice till". Ikväll blir det tv3-kväll med min blonda smula och imorgon blir det negerbollar och hipphipp hos sötnosen på Erlandsdal. Jag har en känsla av att våren 08 kan bli lika bra som våren 07, om inte bättre!

Det känns som om snart borde något sätta stopp för det här, men jag hoppas att jag verkligen får vara såhär lycklig ett tag till. För det är helt underbart! <3

Kommentarer
Postat av: Emily

Heja mig!

2008-05-09 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0