Gårdagen och kvällen som kommer

Åh det var så härligt igår! Jag och mamma åkte till min kusin för fredagsmys med henne, hennes man och deras tre underbara barn. Vi möttes av barn som slängde sig i våra famnar från trappan och var helt galna av glädje att dom hade gäster. Det gjordes hemmapizza och barnen smååt under tiden bitar av paprika, svamp och ananas för det var ju så GOTT!

Det blev pianospel, minimotor i vardagsrummet, stjärnor och låtsaspengar. Jag har aldrig sett en unge vara så lycklig över mängden låtsaspengar han ägde. Till slut tog energin slut för de små och de somnade i en hög i soffan till Idol. Det var en helt fantastisk kväll och jag insåg verkligen att det är alldeles för långt hem, det tar ju 4 TIMMAR att köra hem för att träffa underbaringarna. Det är ALLDELES för långt!!

Ikväll gäller maskerad och mamma ska försöka hjälpa mig med håret så får vi se... Jag är sjukt pepp och det kommer bli en fantastisk kväll!! Nu blir det frukost sen ska jag måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0