Snart är det jul igen, ja snart är det jul igen

Det har varit dåligt med uppdateringar den senaste tiden. Fokus har legat någon helt annanstans och det gör det väl egentligen fortfarande. Skolan är övermäktig men det känns rätt bra att ha något att göra hela tiden. Jag bakade pepparkakor med underbara Evelina och kloka Hanna häromdagen och vi skrattade nästan så vi grät vilket jag tyckte var fantastiskt!

Till helgen blir det Skåneland för att gå på läger och fira lite jul i förväg med mina kära hemmavänner och det är en evighet sen jag träffade dem så det ska bli så mysigt så!

Mer än så blir det inte idag, jag känner att kreativiteten är låg och dessutom står maten nästan klar och inväntar intagning. Magen! Här kommer näring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0