Snart är det jul. Va? På riktigt? Jag känner inte av det alls...

Äntligen färdig med hemtentan! Det var ett massivt jädra jättearbete som äntligen äntligen nu är klart! Ska iväg till skolan på föreläsning om en timme och då tänkte jag slänga den i lärarens fack och sen aldrig sätta mig med den igen (förhoppningsvis). Jag är helt slut, kroppen protesterar å det grövsta att jag försöker hålla den vaken och egentligen skulle jag vilja göra som knottarna och bara gräva ner mig i ett hörn och gosa.

Tyvärr fungerar inte livet riktigt så just nu så jag får snällt ta en dusch och sen promenera i snön bort till skolan. Det kan bli lite mysigt, jag gillar ju snö och det kom en hel mängd inatt. Väldigt mysigt!

Ikväll när jag har lämnat in min engelskauppsats ska jag ta en välförtjänt paus från pluggandet och sova bort kvällen framför tvn eller nåt, imorgon är det avslutande seminarie och på onsdag har jag sista föreläsningen den här terminen. Sen blir det till att sätta mig med böckerna inför kommande salstentor i januari. Förhoppningsvis kan jag låna mormors internet litegrann över jul, annars kommer det bli krångligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0