Det där med statistik

Ikväll är det bartömning på kåren. Jag ser fram emot det men jag är inte sådär superpepp, vem vet det kanske blir en alldeles fantastisk tillställning där alla blir underbart lagom fulla och tycker om varandra lagom mycket och jag inte blir för full dvs inte bakis imorgon och därmed har en möjlighet att skriva klart den där jädra hemtentan som ligger och skvalpar någonstans i mitt bakhuvud. Eller så blir det som andra bartömningar, där folk blir helt plakat, polisen får rycka ut flera gånger och jag ligger bakis i fosterställning i princip hela dagen imorgon. Det är ungefär en 50-50 chans att vilket som händer. Lite som att satsa på hästar tror jag... Framtiden får helt enkelt utvisa.

Förfesten är jag dock mer pepp på, vi ska laga mat och dricka vin och spela twister. Kanske får jag ett samtal från ett land långt borta (från den där personen som ligger i periferin konstant och pockar på min energi). Det hade också varit trevligt. Det har gått två veckor nu. 5½ månad kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0