Bartömningen ja

Igår var det bartömning ja. Som tur var hade jag rätt i min första gissning igår och vi blev fantastisk fulla (men inte bakis) och hade väldigt roligt hela kvällen! Vi spelade Twister och Vuxenpoängsspelet och drack varsin flaska vin. Jag såg inte polisen en enda gång och jag och Eliin åt fiskpinnar och vårrullar mitt i natten och jag kokade ägg. Jag ringde Hanna tjugo över 3 och frågade henne och hon hade min halsduk hos sig för jag stod lääänge och letade efter den på kåren men där var den minsann inte =)

Idag har vi ätit pizza och spelat Super Mario på Nintendo 8-bits. Jag som skulle plugga. Så vart det med det. En fantastisk kväll var det iallafall, jag känner att vi förtjänade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0