TGIF

Tentan är ute! Den verkar inte JÄTTEsvår, så förhoppningsvis klarar vi oss igenom det här utan skråmor. Sitter invirad i mitt täcke och tittar på "Days of our Lives", varför vet jag inte. Men det är sådär grått och tråkigt utanför och jag orkar inte riktigt sätta mig och börja plugga hardcore idag.

Var ute med flickorna på Pim's igår och sen gick vi hem till busungen och såg filmen resten av klassen ska se på onsdag. Den var SÅDÄÄÄÄÄR måste jag säga! Men nu slipper jag se den på onsdag och kan plugga några timmar extra istället. Awesome! Det var iallafall en jättemysig kväll och jag är nöjd att jag tog mig upp ur sömnen och peppade till. Nu börjar dom där riktigt dåliga mitt på dagen programmen så jag ska nog krypa ner i sängen igen och vänta in älsklingen som kommer hem om typ en timme. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0