tentaångest, är det så här det känns?

Varför är det så att till och med Marcus överbelamrade diskbänk känns mer inbjudande än min socialpsykologi-bok och den stundande tentan? Jag är överdrivet aktiv på facebook, har skrivit en lista på grejer som ska inhandlas på torsdag när jag ska shoppa loss med min kära smula och ätit en hel skål popcorn.

Satt precis och funderade på om jag ska gå och hämta mina tofflor och bli lite varmare om fötterna.. men det kanske inte är bra för då kommer jag sitta och leka med dom istället för att läsa. Är lite bekymrad över att vi kanske har valt en artikel till fel kapitel också, men det löser sig alldeles säkert imorgon. Det är ju inte überseriösa seminarium vi har direkt.

Ikväll får det bli träning för min del. Det kommer kanske lösa upp några hjärnknutor innanför pannbenet och sparka igång mitt lata arsle. Nu ska jag läsa klart kapitel 15 som ändå handlar om ett intressant ämne. Tack och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0