Monday bloody monday

Okej ny vecka, nya tag.

Hade inte föreläsning förrän sent idag, ganska skönt för att komma in i veckan faktiskt. Blev våfflor till frukost, misslyckades rejält men det smakade iallafall ungefär som det skulle.. Efter världens flummigaste föreläsning kom jag hem till dukat bord och färdig mat. Älsklingen var lite missnöjd och tyckte jag kunde väl ha kommit 5 minuter senare för det var ju inte riktigt klart än. Massa gott och jättemysigt! Fick låna bilen till träningen, för vintern har slagit till häruppe i norr och går man ut utan vantar och halsduk riskerar man att frysa sönder både fingrar från händer och huvet från kroppen. Okej kanske inte riktigt såååå kallt än. Men ni fattar!!

Aerobics stod på schemat idag.. det var väl sådär måste jag säga. Typ jag och kanske 15 andra tappra kämpar. Hon som höll passet hade inte riktigt koll på läget, men hon var duktig ändå och det blev rejält med träning för min trötta kropp. Det blev tårta som belöning efter träningen (måste ha varit bland det sämsta jag kunde ätit, men det SKITER jag i) och nu börjar jag bli sådär lagomt sömnig och go i kroppen. Det är sjukt att det tar så lång tid att varva ner. Sitter och tittar på tv-spel som spelas i mina mjukisbyxor och nyförvärvade tofflorna i svart och rosa. Dom är SKÖÖÖÖÖNA!

Ska försöka bända loss pojkens fingrar från spelet och locka med sömn istället. Vad tror vi om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0