Måndagsöl

Jag glömde en sak sist. Innan träningen så tog jag och Skorpan mitt köksbord oskuld genom att sitta där och äta istället för i soffan framför tvn. Det var rätt mysigt och jag har börjat fundera seriöst på att möblera om och ställa soffan och tvn därinne istället och flytta ut köksbord och hylla i "vardagsrummet" så att jag kanske sitter på en lite mer lämplig plats och pluggar när jag är hemma. Just likt mig att vilja möblera om efter två månader =) helt hopplös! Undrar hur många gånger jag lyckades möblera om i mitt rum hemma och må bättre ett tag innan jag blev rastlös och var tvungen att flytta på saker igen. Lite lättare i ett rum på tolv kvadrat än i min lilla lägenhet dock. Men men, vi får väl se. Skorpan var pepp iallafall.

Idag hade vi ölmöte med gruppen efter föreläsningen. Sjukt mysigt! Vi satt på Pim's i flera timmar och snackade allmän skit och hade trevligt. Efter ett tag blev vi hungriga och gick till donken och åt skräp. Det var också trevligt. Kom att prata om gamla arbetsplatser och knasiga människor och organisationer vi har varit med i. Saknade nästan mitt gamla jobb litegrann och är rätt på att skriva ut mitt cv och springa runt halva stan och dela ut det bara för att få en liten extra inkomst. Dessutom är det rätt kul att lära känna lite mer folk än bara dom som går i klassen.

Just nu sitter jag hemma hos älsk och har jävligt ont i armen. Vet inte vad jag har gjort.. vet inte vad jag ska göra åt det. Han tycker jag ska ta en Voltaren.. men hjälper det verkligen? Anywho, strunt i't. Det går väl över. En godnattpuss till alla sötnosar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0