ibland inser man hur tur man har

Seminarium imorse, det gick väl bra antar jag. Hittade en IB-mate som gick i Linköping. Ska se till att prata lite mer med henne och undersöka hur hennes fungerade. Det är ändå spännande att läsa med folk man kan relatera till. Ganska intressanta ämnen idag men det var RIKTIGT skönt att det var det sista seminariet för den här kursen! Bara föreläsningen kvar imorgon sen är det över!! Eller ja, tentan också.. men :P

Tog en omväg och hälsade på mina fina flickor innan deras seminarie och sen var jag hemma en stund. Bestämde mig för att åka till kavelbro istället och har nu gosat ner mig ordentligt i soffan. Blir till att läsa lite extra i boken ikväll och bara vara.. Känns bra.

Får se om det händer något annat ikväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0