ett hbl?

Ännu en dag där jag inte kommer igång med det jag borde. Hjärtat kom hem igår trots att han sa att han skulle sova på jobbet. Blev en jättemysig kväll!

Åt frukost imorse och nu har jag lyckats söka lite jobb.. vi får väl se om det drar in något. Hoppas det för jag hittade något annat jag verkligen vill göra. Det är något jag har saknat ett bra tag och jag har försökt undersöka om det finns en möjlighet att börja igen nånstans. Det är knasigt att det ska vara så svårt när man inte känner någon. Men blocket är en underbar uppfinning och jag ska ringa senare idag för att se om det kan vara något för mig. Kanske? Jag vet egentligen inte alls vad jag håller på med. Läskiga tanke liksom =) Men det är så kul!

Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag göra en kopp te och sätta mig och cruncha awan riktigt ordentligt. Seminarie imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0