chirre, dirre å lirre

Igår firade vi lillebror som tog ett stoooooort steg in i vuxenvärlden. Han fyllde 20! Det började med bowling vilket ledde till den intensiva träningsvärken jag har i handleden idag. Man borde nog träna på det lite oftare, för när jag väl var lite varm i kläderna (efter sådär en 2 serier) så gick det rätt bra, och jag tog igen på killarna som spelade bredvid =) Det var sjukt roligt och jag tror lillebror uppskattade det.

Efter bowlingen blev det tacos hemma och det blev så mycket mat över att det antagligen finns rester kvar för en månad! Paketöppning följde och ballongdjuren var ett faktum. Vi gjorde indianhattar, hundar, papegojor och allmänt trams som klättrade upp i taket över taklampan och ner på andra sidan. Det spårade ur totalt och mamma önskade att hon hade köpt fler paket för det var hysteriskt roligt!




Till slut erkände jag mig besegrad medan killarna fortsatte spela supermariobros på wii och gick och la mig.

Idag har mamma lovat att köpa färska frallor och sen blir det förhoppningsvis byte av bilbatteri så jag kommer hem igen. Ska in till stan med Camzie och gå rundor (men just nu känns det mindre lockande.. för regnet vräker ner) och sen kanske träffa pojkarna och snacka skit ikväll. Det känns som en bra dag. Let's get to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0