Cause I'm not going to Vegas

Gårdagen vart himla bra! Efter att pusselbiten hade tagit sig söderut gick jag hem och strukturerade upp tentan. På kvällen vart det middag med en fin Ida och sen förfest med delar av klassen på berget. Taxichafförer i den här stan är idioter var kvällens insikt, och singstar och charader gjorde livet lite roligare!

Det blev bilresa ner för Ida var duktig och höll sig nykter. Alldeles för lång kö på Bogrens så vi vandrade bort till Olearys och tittade på när Ola förlorade pengar ett tag. På vägen hem hittade vi en plånbok i rännstenen och jag lyckades lokalisera killen på Eniro. Ringde och berättade och imorse var han här och hämtade den. Kände mig mycket duktig. Dagens hjälte: Jag ;)

Idag blir det tentaplugg och massor med varm oboy och te (för det är sådär äckligt grått och regnigt utanför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0