blueberry tuesday

Blev uppläxad i skolan idag för att jag är slapp med bloggen. So here goes.

Jag hade en bra helg, trots hysteriska sammanbrott och mycket trams. Känns ändå rätt bra just nu, och det löser sig alltid i slutändan. Eller hur? Det har det iallafall alltid gjort innan.

Dagens färg: Lila
Dagens frukt: Kiwi
Dagens tv: Ugly Betty(!) och House(!) älska att inte ha måste-åka-till-träning på tisdagar!
Dagens bästa: Gruppmötet imorse när jag kände mig sjukt ambitiös och duktig (inte bli gruppens syndabock ftw!)
Dagens sämsta: Så jäkla kallt, jag behöver vinterkläder

Dagens citat:
Föreläsare "ja och i mellanöstern är det väldigt ofta mycket ögonkontakt" (jämförande hur kroppspråk skiljer sig i olika delar av världen) Sara "ja man ser ju inget annat" :D

Ikväll blir det fiskpinnar med mos hos älsk och tvtvtv. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0