Åktåbre

Gårdagen var fantastisk! Jag hann med att städa och plocka iordning all disk, jag läste ett kapitel i vår älskade socialpsykologi-bok och sen kom Skorpan från sitt seminarium och lyste upp lägenheten! Vi pratade skit och åt lite innan träningen, som för övrigt gick MYCKET BRA! Det märks att det blir lättare för varje gång nu. Härligt!

Planen var film och mys i Falköping och på vägen stannade vi på McD och åt (för det kan man när man har träningskort) och det var underbart, sådär lagom wastefärdig mat egentligen, men det är då den är som godast ;)

Filmen var mys, trots att vi missade typ 5-10 minuter mitt i.. så går det när man inte vill betala 200 kr för en film.

Idag skulle jag tvätta.. men jag orkade inte gå upp när klockan ringde.. önskar mig en tvättmaskin i julklapp. Eller, jag önskar mig en lägenhet att få plats med en tvättmaskin i i julklapp. Kan vi fixa det?

Vi 1 går tåget till Nässjö, faktiskt lite pirrigt. Men det blir alldeles säkert bra. Får se vad hjärtat tycker om mitt nya färgglada jag. Nu blir det mys i min soffa och lite mer frukost.

Puss!

Kommentarer
Postat av: carin

fredag var en bra dag! =)

2009-10-18 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0